Koncept studie interiéru restaurace navazuje na stávající platformu původního gastroprovozu. Z toho vyplývá i jisté materiálové a proporční omezení, na nějž bylo nutno na přání investora navázat. Podlaha, dispozice baru, podhledy, finanční úspornost a omezené časové možnosti byly limity, jež bylo nutno respektovat, zároveň jsem si opět ověřila, že omezení potencují kreativitu.
Vzniklý koncept s centrálním running sushi pásem a několika zónami sezení na poměrně velké ploše v patře komerčního centra má lomit a neutralizovat dojem z chladného okolního prostředí, jemuž dominuje sklo a ocel. Naopak emocionalita zemitých tónů použitých na mozaikách a vertikálních lamelových paravanech je zde ve službách intimity prostoru, pocitu tepla a navození atmosféry vhodné ke konzumaci japonských specialit, či vietnemské a čínské kuchyně.
V použitých dekoracích jsem usilovala o řád a čistotu výrazu, což je pro japonské pojetí interiéru i života typické. Rozlehlý interiér jsem vyplnila autorskýni paravany, rošty a mozaikami, jenž do atria budovy vysílají signály o gastronomické oáze. Nad celým prostorem levitují origami jeřábi vyrobení na míru ve spolupráci s Arisu a jsou zde nositeli jemného a vtipného akcentu.
Mottem prostoru je čistota, strohost, stylizovaná jednoduchost. A prý tu najdete nejlepší Pho v Praze.
Mám zájem o podobné řešení